Tlf.: 60 15 64 11

Brugertilfredshedsundersøgelse af ældreplejen i Favrskov Kommune

Social og Sundhed har i efteråret 2015 gennemført en brugertilfredshedsundersøgelse for at afdække den nuværende tilfredshed med ældreplejen (praktisk hjælp og personlig pleje) i Favrskov Kommune.

Focus on Care er rigtig glade for borgernes vurdering af den indsats vi yder, og vi arbejder målrettet på at holde det høje service niveau.

Den gennemsnitlige score er beregnet således: Meget utilfreds = 1, utilfreds = 2, Både og = 3, tilfreds = 4, meget tilfreds = 5.

Følgende spørgsmål blev stillet til borgerne:

Praktisk hjælp                                                                                                             

Hvad synes du om den hjælp, du modtager af medarbejderne til rengøring?  4,4

Hvad synes du om den hjælp, du modtager af medarbejderne til tøjvask?  5,0

Hvor tilfreds er du med medarbejdernes imødekommenhed og venlighed?  4,8

Hvor tilfreds er du med medarbejdernes overholdelse af de aftalte tidspunkter?  4,6

Hvor tilfreds er du med at der kommer forskellige medarbejder i dit hjem
for at løse de ting, du skal have hjælp med?  4,4

Hvor tilfreds er du med udførelsen af den hjælp der er aftalt?  4,7

Hvor tilfreds er du med den information du modtager, hvis hjælpen er forsinket
eller skal flyttes til en anden dag?  4,4

Hvor tilfreds er du med stabiliteten i hjælpen,
(er hjælpen ens uanset, hvem der kommer i dit hjem)? 4,3

 

Personlig pleje

Hvad synes du om den hjælp, du modtager af medarbejderne til at gå i bad?  4,8

Hvad synes du om den hjælp, du modtager af medarbejderne til den personlig
pleje i øvrigt? (Vask ved håndvask, tandbørstning, barbering mv.)  4,7

Hvad synes du om den hjælp, du modtager af medarbejderne til af- og påklædning?  5,0

Hvad synes du om den hjælp, du modtager til toiletbesøg?  4,5

Hvor tilfreds er du med medarbejdernes imødekommenhed og venlighed? 4,8

Hvor tilfreds er du med medarbejdernes overholdelse af de aftalte tidspunkter?  4,6

Hvor tilfreds er du med at der kommer medarbejdere i dit hjem for at løse
de ting, du skal have hjælp til?  4,8

Hvor tilfreds er du med, udførelsen af den hjælp, der er aftalt?  4,8

Hvor til freds er du med den information du modtager, hvis hjælpen er forsinket
eller skal flyttes til en anden dag?  4,8

Hvor tilfreds er du med stabiliteten i hjælpen
(er hjælpen ens uanset, hvem der kommer i dit hjem)?  4,2

Kontakt os

Vennligst la oss få vite navn.
Gi oss beskjed din e-postadresse.
Gi oss beskjed meldingen.

 

Stor Klovnesponsor 2017 80x30mm 32